DIRECTORI D'ARTISTES
Nom de l'artista:CLARA PUERTO
DADES PERSONALS D'AQUEST PROFESSIONAL
No disposem de les dades personals d'aquest professional.
DADES ACADÈMIQUES D'AQUEST PROFESSIONAL
No disposem de les dades acadèmiques d'aquest professional.
DADES PROFESSIONALS D'AQUEST PROFESSIONAL
Graduada en ART DRAMÀTIC pel Col•legi de Teatre de Barcelona. Ha rebut classes de DICCIÓ amb Rosa Victòria Gras; MÀSCARA NEUTRA amb Helena Plà; ANÀLISI DE TEXT amb David Plana i amb Ramon Vila; INTERPRETACIÓ amb Ferran Madico; MÀSCARA amb Lluís Elías; VEU i COS amb Joan Botí i Angels Molné; DANSA / MOVIMENT amb la General Elèctrica d’Espectacles; DANSA CONTEMPORÀNIA amb Sonia Klamburg; DANSA/JAZZ amb Barry McNabb; DANSA CLÀSSICA a l'Escola Nicole Davoust.

Com a actriu, l'hem pogut veure a TOT ÉS POSSIBLE de La Cia. Sgrata dirigida per Lluís Elías i Marc Angelet; G8 PORTA TANCADA; S.O.A (ESCOLA DE DICTADORS) i TOTES LES BIGUES VAN AL CEL amb la companyia Estrip Trist Teatre, totes dirigides per Marc Angelet; LES QUATRE BESSONES (Copi) sota la direcció de Raimon Molins, amb Cia. La Pappesse; EL SOMRIURE DE LULLABY (A. Rodríguez) lectura dramatitzada al Teatre Zorrilla de Badalona; ROBERTO ZUCCO (B. M. Koltés), amb direcció de Pep Pla.

En cinema ha protagonitzat ATRAPADA, POR TI (Curt 16 mm, ESCAC); i TREMPAO (Curt), dirigida per Niko Tachen.

És professora d’INTERPRETACIÓ a l'escola de Teatre Musical MEMORY (Curs 2002_03), i és Coordinadora i professora de Teatre a LA TROUPE Activitats Extraescolars des de l’any 1999.
FOTOGRAFIES D'AQUEST ARTISTA
ALGUN DELS ÚLTIMS ESPECTACLES D'AQUEST ARTISTA
GENIUS (L'HABITACIÓ) (Actor/actriu)
Primera representació al Biblioteca de Catalunya de Barcelona el 26/03/10
CALL CENTER (Actor/actriu)
Primera representació al Teatre del Raval de Barcelona el 06/03/08
SOPAR DE NADAL (Actor/actriu)
Primera representació al Sala Muntaner de Barcelona el 12/11/09
Vull administrar la meva fitxa | Vull un compte de correu | Vull una pàgina web