Todas las flores. Heroïnes perdudes entre excessos de pretensiositat

    0
    Nota: (4)

    Després de tants anys ( o segles, o mil·lennis ) d’herois que ens expliquen sempre les seves gestes des de la perspectiva del patriarcat, ha arribat el torn de les heroïnes! Això afirma Bàrbara Mestanza ( l’autora de la molt notable “La mujer más fea del mundo”) al dossier de premsa d’aquest espectacle . I això estaria molt bé, si no fos perquè d’heroïna no en veus cap  a l’escenari de l’obra, una mena de convent sense monges que acull dones que d’una o altra manera han acabat sent víctimes del masclisme, i que es troben  a punt de donar a llum. Però per contra, la proposta de The Mamzelles  sembla no veure mai la llum ,  perduda entre personatges indefinits, situacions potser metafòriques que no acaben semblant metàfora de res concret, apunts argumentals sense desenvolupar malgrat els mesos que han passat des que l’espectacle s’anava a estrenar abans de la pandèmia, i interpretacions un xic desorientades. Ni l’atmosfèrica il·luminació aconsegueix evitar que l’intent de dibuixar quelcom semblant a un futur post apocalíptic , acabi transmeten més  aviat la sensació d’un muntatge un xic caòtic.

    banner fira mediterrània
    banner fira mediterrània