La SGAE i la Fundació SGAE ens comunica que, per mitjà del Consell Territorial de la SGAE a Catalunya, col·laboren un any més amb el VI Torneig de Dramatúrgia Transatlàntic del Festival Temporada Alta Iberoamèrica per estar al costat dels autors de textos dramàtics, així com per fomentar-ne la promoció i difusió de la seva obra.
En aquesta edició del Torneig, la finalista i la semifinalista del Torneig de Dramatúrgia del Festival Temporada Alta 2018, Cristina Clemente (amb el text Las lentes de mirar cargadores) i Marta Aran (amb Puzles), pujaran al ring per lluitar amb els escriptors argentins Andrea Marrazzi i Facundo Zilberberg, guanyador i segon classificat del primer Torneig de Dramatúrgia Argentina celebrat el desembre de 2018.
Tindrà lloc dijous 14, divendres 15 i diumenge 17 de febrerm al Teatro Timbre4

Av. Boedo 640. Boedo C1218. Buenos Aires (Argentina).

SOBRE EL TORNEIG
El Torneig de Dramatúrgia Transatlàntic és una competició en format de joc teatral que es desenvolupa en dues rondes prèvies classificatòries que enfronten, cadascuna, un text català amb un d’argentí, i la final en la qual hi participen els guanyadors de cada eliminatòria.

Fins al moment han guanyat el torneig transatlàntic els autors catalans Roger Peña (El recambio), Pere Riera (Red Pontiac), Jordi Galceran (El Crédito) i Tocar mare de la mallorquina Marta Barceló. I dos argentins: Leandro Airaldo (Enamorarse es hablar corto y enredado) i Carolina Steeb amb De-Construcción.

El suport del Consell Territorial de la SGAE Catalunya amb el Festival Temporada Alta és també un clar reconeixement per aquest certamen que ha esdevingut un dels festivals d’arts escèniques de referència i de gran projecció internacional. La Fundació SGAE mostra el seu suport al festival i al seu equip per la seva aposta valenta per la dramatúrgia en general i, molt particularment, per la dels autors catalans.

El compromís de la SGAE i la Fundació SGAE amb el sector de la dramatúrgia és enfortir-lo a fi d’augmentar el prestigi de la professió del creador-dramaturg, i impulsar una major presència i un major reconeixement de la dramatúrgia a la societat. Així mateix, advoquen pel respecte i la protecció dels drets d’autor i la propietat intel·lectual.

Genèric saT! 18-19

Deixa una resposta

Please enter your comment!
Please enter your name here