Davant la situació extraordinària que estem vivint, la Sala Versus Glòries us vol tenir aprop. I ens ha enviat aquest Comunicat, per fer-vos arribar la seva proposta, a més de la nova pàgina web On el teatre batega:
Aquesta és una edició ben especial del Festival Grec, adaptada a les noves circumstàncies que ens ha deixat la crisi de la COVID-19, i amb unes novetats que ens apropen encara més, i de manera diferent, a la cultura i al teatre.
Les sales de proximitat de la ciutat, que hem hagut de suspendre espectacles programats a l’edició d’enguany del Festival Grec, hem impulsat un projecte virtual conjunt que ens permet mantenir la participació al Festival. Es tracta d’una plataforma en línia i una pàgina web on cadascuna de les sales involucrades compartim les activitats que farem durant el mes de juliol vinculades a l’Amèrica Llatina
En el nostre cas, i de la mà de l’Abel González Melo i Dagoberto Rodríguez, viatjarem a Cuba amb l’espectacle Fuera del juego que arribarà físicament al nostre teatre la primavera del 2021.
Us convidem doncs a acompanyar-nos en dos trobades virtuals via zoom al voltant de l’obra i el teatre cubà.
La inscripció a les activitats és totalment gratuïta.
Una reflexió a partir de l’espectacle Fuera del juego. Col·loqui amb la companyia.
Més informació i inscripcions AQUI
Xerrada amb el dramaturg i director Abel González Melo.
Més informació i inscripcions AQUI
|